Biotherm Eau Pure

Jag fick som bekant deodoranten Deo Pure från Biotherm i julklapp och den har snabbt blivit en favorit, vad jag har förstått så är det fler som skriver under på det det kan man se på bloggar här och var och deon förtjänar helt klart sitt goda rykte. Biotherm är ett av mina favoritmärken, jag köper gärna deras hudvård och även sminket när det fanns. Det är synd och skam att de lade ned sin make uplinje då produkterna och utbudet var riktigt bra.



Eftersom jag är så förtjust i den fräscha doften skulle jag vilja utöka kroppsprodukterna med duschcreme och bodylotion i samma serie.


Eau Pure duschgelé



Eau Pure Body milk

Det finns en bodyspray Eau Pure Invigorating Cool Mist i samma serie men den har jag inte fastnat för när jag har provluktat den, men skaffar jag de ovanstående produkterna kanske jag ändrar min inställning.



By Bloom säljer duschcremen för 215 kronor och Body Milken för 295 kronor. Saftiga priser för kroppsvård men inget ovanligt bland high endmärkena. De har även deodoranten i flera olika utföranden för 150 kronor och 100 ml Mist för 415 kronor.

Beauty planet har lägre pris på Body Milken; 245 kronor och Misten kostar 369 kronor. Däremot är deon dyrare och kostar 199 kronor.

Det lönar sig alltid att surfa runt på nätet innan man tänker handla beautyprodukter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback