Ny e.l.f-laddning



Äntligen kom mitt paket från e.l.f som jag beställde för snart fyra veckor sedan. Paketet innehöll en hel del. Bilden som är tagen med blixt visar produkternas verkliga färg bättre.



Eyes:
Brightening eyeliner Midnight
Eyebrow kit Ash

Lips:
Lipstick Classy
Hypershine Lipgloss Bubblegum
Hypershine Lipgloss Mauve
Superglossy Lip Shine Candlelight

Face:
Studio Mist and Set
Studio Blush  Pink Passion
All over cover stick Apricot Beige

Nail:
Nail polish Metal madness
Nail polish Innocent
Nail polish Twinkle


Eyes


Lips


Face


Nails


Vad jag kan säga redan nu är att ögonpennan verkar efter en snabb test vara bättre än Mineral Eye Liner. Mist & Set är mindre än jag trodde den skulle vara. Jag fick av någon anledning två exemplar av Hypershine lipgloss Bubblegum. Jag kommer beställa fler färger av Super glossy lip shine.  Concealerstickets nyans Apricot beige är för mörk mig, det var verkligen svårt att avgöra vilken färg jag skulle ha men det kan komma till användning i sommar, kanske testar jag en ljusare nyans i nästa beställning. Nagellacket i Innocent ser ut att vara öppnad och använd :(, det har hänt mig en gång tidigare och även andra har blivit drabbade har jag hört. Väldigt märkligt och irriterande tycker jag. Jag skall iallafall påpeka det för elfs kundtjänst.

Närmare beskrivningar och omdömen av produkterna kommer.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Spännande! Jag är extra nyfiken på brynkittet!

2011-01-24 @ 16:43:00
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Linda

Bra att du säger det så vet jag i vilken ordning jag ska ta prylarna :),tack. Brynkittet har jag sedan tidigare och är otroligt nöjd med det men ett inlägg om det kommer :).

2011-01-24 @ 19:01:20
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback