Breathless


Ibland hittar man gamla godingar i sin sminksamling som man har glömt bort. Häromdagen lade jag en make i blå och turkosa toner och tyckte att en mauveliknande färg på läpparna skulla matcha bra, jag kom då att tänka på ett stift som inte har använts på väldigt länge - Breathless # 17 från Elisbeth Arden. Stiftet ger en perfekt mlbb-färg (my lips but better, dvs en färg som liknar läpparnas naturliga ton men som ändå förbättrar den och gör att läpparna inte ser nakna ut.Alltså som mina läppar fast bättre:)).


Inte mauve men mlbb och väldigt snyggt. En färg att trivas med. Hur kunde jag glömma detta perfekta stift? Men det här påminner mig ändå om att jag "behöver" (vill ha) ett mauvefärgat läppstift och skriver därför upp det på "att köpa/önske-listan".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback