Ny mascara

Nu var det dags att byta mascara igen då den gamla började torka och smula vilket är ett tecken på att den bör bytas ut. Jag har dessutom haft den i några månader. Hej då Voluminous och på återseende. Hej Hypnose Drama min nya, tidigare oprövade, bekantskap.


Borsten är S-fomad och dessutom vriden. Någon liknande borste har jag inte använt tidigare, det kommer förmodligen ta lite tid att komma underfund med den och hitta rätt teknik. Är det någon som själv har HD är jag nyfiken på vad ni tycker om den och hur ni gör när ni applicerar mascaran.

Lancomes mascaror hör till toppkategorin såväl kvalitetsmässigt som i popularitet vilket syns i försäljningsstatistiken. Den första trevande bekantskapen resulterade som vanligt i långa fransar men borsten kom jag inte överens med direkt vilket resulterade i ihopklumpade fransar. Jag hoppas vi kommer att komma underfund med varandra och bli ett bra team vad det lider.


Kommentarer
Postat av: XOXO, LANAH

Sv: Vad roligt att du vill vara med i Dagens blogg tävlingen! Vinnaren utses imorgon. :) Lycka till!

2010-10-16 @ 00:21:26
URL: http://lanahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback