Lipglossbitchs - en beauty 3a

Lipglossbitch har ett återkommande roligt inlägg som heter 1 beauty 3:a på olika teman. Den här gången frågar hon vilka tre produkter vi är i inköpsbehov av just nu och bjuder in oss att svara på den egna bloggen så jag hänger på:

1. Ansiktsmask
Jag behöver som sagt en fuktmask för ansiktet och är väldigt sugen på Clarins Hydra Quench Cream Mask. Den lär vara en riktig fuktbomb som gör underverk med torr och ledsen hud.



2. Bodylotion
Min favorit Natuvive Aqua Mineral Bodylotion tycks dessvärre vara påväg ut ur sortimentet vilket gör mig bestört eftersom den har blivit en stöttepelare och storfavorit i badrumshyllan.Jag älskar både doften och lotionens egenskaper. Men jag ger inte upp utan kamp utan skall ut och sondera terrängen bland stans många apotek. Hittar jag några överblivna exemplar får jag försöka bunkra upp med några stycken medan jag letar efter fullgoda alternativ.



3. Fuktserum
Nu när vi befinner oss mitt i den nordiska vintern och det ännu är långt till vår har min hud som störst behov av fukt. De vanliga cremerna är inte tillräckliga utan behöver hjälp av ett riktigt bra fuktserum. Min favorit är Biotherms Aquasource Superserum, eftersom jag vet att det fungerar känner jag inget större behov av att köpa någon oprövad variant bara för sakens skull vilket annars brukar vara brukligt för beautynördar. Nej i det här sammanhanget känns det bättre att satsa på ett säkert kort.



Häng på ni också! Ju fler desto roligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback