Tweak och Excite

Dra på trissor, I'm in love! Illamasqua here I com. Ja, som de flesta som blir rusiga av förälskelse känner jag mig ivrig och irrationell och vill genast träffa min kärlek. I ett inlägg nyligen berättade jag om min önskan att hitta ett korallrosa rouge, ett av dem jag visade i inlägget var Illamasquas Tweak. Igår ramlade jag över ett youtubeklipp där Tweak och en annan skönhet; Excite visades upp och swatchades och jag föll som en fura. Färgerna ser helt underbara ut, lysande och granna och oerhört pigmenterade, där gäller det att vara lätt på handen.Båda är puderblushes.

Om ni vill se vad jag menar så kommer det här. Spola fram till 11:18 om ni inte vill se hela klippet.


En titt på Illamasquas rougeutbud gör mig knäsvag, det finns många som är högintressanta. Hussy (Bright candy Pink), Chased (Bright  rose pink) och Beg med sin gammelrosa ton skulle även de gärna få flytta in hos mig. Samtliga Illamasquas puderrouge är matta. Det vore så himla roligt att få tillfälle att spana in hela sortimentet i verkligheten även om det helt säkert skulle få dyra konsekvenser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback