Eotd i guld och rosa


Efter en natt med minimal sömn pågrund av min granne som tog sitt eviga festande till nya rekordnivåer kände jag att den här dagen behövde piggas upp med lite färg. Festen fick avbrytas klockan fem imorse med hjälp av störningsjouren så idag är det inte bara grått utomhus.



Bilderna har förbättras något efter många försök med olika inställningar och ljus men kan fortfarande bli bättre. Jag jobbar på saken :).

Produkter:
Mac Paint pot Bare Study som bas
e.l.f Neutral palette den hopplösa, glittriga guldskuggan.
BeautyUk eye shadow collection (en färgglad palett som jag glömde ta med i palettinlägget)
Mac Smoke and Diamonds
Jane Hellen Bright pink
Lancome Art liner Noir
Make up store Eye pencil Black
Dior Extase Mascara 

Som ni ser så fäller guldskuggan extremt mycket det är därför den knappt kommer användas, synd då jag gillar färgen.



Kommentarer
Postat av: kerstin

Ursnygg sminkning! Färgerna är verkligen fina tillsammans!

2011-01-12 @ 21:40:46
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Linda

Tack, vad glad jag blir! Ja guld och rosa är fina färger att kombinera. Den rosa nyansen var dock intensivare än vad som framkommer av bilden.

2011-01-12 @ 22:59:55
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback