En beauty 3a #6


Lipglossbitch geniala bloggtema 1beauty3a tycker jag är jättekul så jag fortsätter hänga på. Den här veckan gäller det att visa tre favoritläppstift i budgetklassen. Jag tar uppgiften ordagrant och håller budgeten till under 50 kronor styck.



Mina mineral e.l.f-läppstift har jag tjatat om här på bloggen så de behöver knappast en närmare presentation men här är iallafall en självskriven budgetfavorit Runway Pink.


Superbudget, det här läppstiftet som jag tror kommer från budgetmärkenas budgetmärken Constance Carol köpte jag på en marknad för en tjugolapp. En frostad aprikos ton som jag faktiskt gillar,det luktar väldigt "läppstiftigt" men har lång hållbarhet på läpparna och snygg färg och det är väl nog så bra för tjugo spänn. Det här stiftet använder jag mest på sommaren.

Ytterligare ett e.l.f -stift  som nyligen har vistats - Nicely Nude. Men Mineral lipstick är verkligen bra och har fina färger och är därför väldigt prisvärda i mina ögon. Helt klart favoriter.



Kommentarer
Postat av: Honi

Runway pink har legat i min korg många gånger men jag har aldrig köpt det faktiskt. Det ser riktigt fint ut dock :)

2011-01-17 @ 06:21:14
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Linda

Köp det, det är inget att tveka på. Om vi har det minsta lika smak kommer du inte ångra dig, vi har liknande skandinaviska färger också så det kommer säkert klä dig :).

Tack för din omtänksamma kommentar om vinsten hos Beauty Place.

2011-01-17 @ 12:39:23
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback