Bobby Brown Creamy Concealer Kit

Jag surfade in på Strawberrynet och titta vad jag hittade


Bobby Brown concealer kit i färgen Ivory för 304 kronor. Kitet består av en förpackning med creamy concealer i toppen och ett finishingpuder sheer finish loose powder i nedre delen. Åh, vad det kliar i klickfingret nu men jag tror det blir fel nyans då den har en kall underton. Nyansen mörkare med gul underton är sand och den finns också på SBN men den kan vara för mörk och Warm Ivory finns inte.

Nej, dumt att betala över trehundra kronor för en produkt som man är osäker på. Sverige känns många gånger så begränsat i sitt beautyutbud, eller så har man blivit bortskämd -  det finns ju trots allt många märken. Men när man vet att det finns så många fler bra labels där ute, en del som är ens personliga favoriter, blir man frustrerad. Bobby Brown, Nars, MUFE, Benefit, Urban Decay, Boots, Revlon, Louise Young, Sue Devitt med många flera och framförallt Sephora fattas oss i fysiska butiker. Men frånvaron av dessa gör det desto roligare att gå loss i butikerna när man är utomlands, man blir alldeles upprymd och lycklig. Fast fick jag välja skulle jag hellre ha tillgång till åtminstone de stora märkena som exempelvis Nars jämt.


Kommentarer
Postat av: kerstin

Denna gobit har jag också spanat på, men jag håller med om att det känns för riskigt att shoppa utan att kunna titta på nyanserna ordentligt!

2011-01-05 @ 21:48:01
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja, den är riktigt intressant och brukar ju få goda omdömen.

2011-01-06 @ 18:18:56
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback