Kicks tidning

Kicks tidning som kommer ut några gånger per år damp ned i brevlådan igår och det är alltid lika kul.


Jag har inte hunnit kolla igenom hela tidningen än, men jag fastnade för den här annonsen från Biotherm:



Jag, som fortfarande inte har köpt någon ny parfym men som sagt har en av dessa som ett möjligt alternativ, tycker det låter mycket intressant att dofterna nu har kommit ut i mindre förpackningar a´20 ml. Det innebär många fördelar som passar mig: man hinner förmodligen inte tröttna på doften innan den är slut, priset gör det möjligt att köpa flera olika varianter att variera mellan och att den ryms i handväskan, även en av mindre modell, är perfekt eftersom den här typen av doft försvinner mycket snabbare än Eau de toilette och Eau de parfume.

Eau Paradis är en nyhet som jag ser fram emot att provsniffa på, annars är min favorit hittills Eau D´Energy.


Kommentarer
Postat av: fanny

Betalar du för den tidningen? Är inte det liksom att betala för ren reklam?

2010-09-19 @ 21:42:53
URL: http://arsinoe.se
Postat av: Linda

Nej, eller ja det beror på hur man ser på det. Indirekt kan man säga att jag betalar för den eftersom jag är kundmedlem hos Kicks och handlar där titt som tätt. Men genom medlemskapet får man tidningen hem i brevlådan gratis,annars kan man hämta ett exemplar på någon Kicksbutik. Det är en riktigt rolig tidning för en sminkintresserad eftersom den även innehåller sminktips, reportage och en massa annat. Att den syftar till att få så många som möjligt att handla på Kicks är ju klart, men man väljer själv om man handlar omnämnda produkter där eller någon annanstans eller ens något överhuvudtaget. Jag ser mest på tidningen som inspiration.



Och du - tack! Jag är väldigt glad att du har kommenterat inlägg:)!

2010-09-23 @ 14:42:43
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback