Önskeprodukten - Lorac perfectly lit

Ja, ni vet nog hur det är? Det finns alltid något man vill ha eller behöver påfyllning av, och så finns det de där produkterna man riktigt suktar efter. För min egen del är ofta önskeobjekten svårtillgängliga, märken som inte säljs i Sverige och som är trickiga att få tag på. Ett hett efterlängtat objekt just nu är Perfectly Lit Oil-free luminazing powder från LORAC.

"Perfectly Lit Oil-Free Luminizing Powder instantly puts your face in its best light, giving your skin a luminous Red Carpet glow! This oil-free, velvety powder brightens and evens out your skin tone, helping it appear naturally radiant. Optimizing the effect of light, this unique luminizing powder helps diminish the appearance of imperfections for a youthful, luminous, glowing complexion. Get Perfectly Lit with LORAC!"

Vilken beskrivning! Det låter som den perfekta produkten och precis det resultat jag vill uppnå.
Jag har en lindrig besatthet av jakten på den perfekta lystern i huden. Den där som ser ut att komma inifrån och lyser upp huden på ett naturligt sätt, lagom skimrigt. absolut inte glittrigt (även om det också kan vara snyggt ibland men det är en annan historia som inte har med den här lystern att göra som jag pratar om nu). Jag såg någon beskriva det som effekten man antar att det skullle bli om man svalde en lysande glödlampa. Knäpp men ändå klockren beskrivning.

Min jakt efter den perfekta lysterprodukten gör att jag har samlat på mig en del highlighters. Ännu så länge har jag ingen i puderform förutom mineralfoundation som ger ett väldigt fint glow. Jag har letat, sökt information, läst recensioner och kikat på Youtube och i Loracs Perfectly lit tror jag att jag hittat produkten som motsvarar mina kriterier och önskemål. Ett puder som inte är glittrigt, inget påtagligt skimmer utan endast en hint av uppljusande effekt på ett väldigt naturligt sätt. Ja det låter för bra för att vara sant, och givetvis måste jag prova den. På LORACS hemsida kostar ett exemplar 32 $ och finns i tre nyanser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback