Ett paket på drift och ett nytt nagellack

Ja, jag beställde alltså en paintpot via Kicks.se och hade hört och läst att proceduren gick snabbt så snabbt från beställning till levernas. Så blev det dock inte för mig MEN det beror på att posten har dabbat sig och inte Kicks.se. Efter en del samtal och besök i Kicks butik och på posten fick jag tillslut tag på mitt paket igår.



Det följde med några prover, bland annat ett parfymprov på Issey Miyake A scent vars doft var alldeles för stark och stickig för min smak. 

Ja, sedan var det ju det här med min senaste obsession - dammiga/skitiga/leriga-lack och nu särskilt en specifik dov grålila nyans. Isadoralacken, som jag skrev om i det föregående inlägget, hade tillfälligt nedsatt pris till 55 (från 69)kr vilket var en ren bonus då jag hade köpt det oavsett.



Isadora Ashes to ashes och en modern klassiker - Bare study från MAC.


Kommentarer
Postat av: Emelie - Crazynails

Den var tom ännu snyggare än på IsaDoras promo bilder :D

2010-12-19 @ 15:35:59
URL: http://crazynails.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det är riktigt snyggt och har bra täckning redan efter första lagret.:)

2010-12-22 @ 23:09:01
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback