Swatches på Smashboxpaletten.

Igår kom paketet från Eleven, snabba ryck.







Den taupefäragade och den beige längst ut i varje hörn är matta, resten av skuggorna är skimrande, den mörkt turkosa innehåller dessutom subtila glitterkorn i guld som kan anas på bilden nedan. Tyvärr är den sistnämnda skuggan torr, jag föredrar mer krämiga skuggor, och är en av de minst pigmenterade i paletten. Men än sålänge har jag bara provat skuggorna på handen, hur de ter sig på ögonen återstår att se.


Mina spontana tankar i övrigt är att paletten är mindre än jag trodde men det är inget som stör,det kan tvärtom vara en fördel eftersom den tar lite plats i sminkförvaringen och packning om man tar med den vid resor. Däremot håller jag med om att förpackningen ser billig ut, den ser ännu mer B ut i verkligheten än på de bilder jag har sett på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback