Reafynd (igen).

Sådant flyt som jag har haft på årets rea har jag aldrig haft tidigare och det gäller både kläder och smink. Cubus här i stan har just nu 50 procents rea på all kosmetika. När jag var där var det ganska utplockat men jag fick ändå med mig ett par godbitar från Isadora hem. En ögonpenna som Theresé på Heartcore hade tipsat om skulle fungera bra på vattenlinjen - Perfect contour kajal 79 Bright turquoise, och två läppisar Cream gloss stylo 14 Bon bon pink och 15 Peach melba.

Love love love the lippies! Åh de är perfekta, precis den formula som jag oftast föredrar det vill säga hybridstift mellan läppglans och läppstift. Färgerna är kanonsnygga, tittar man på stiften kan man se små glitterpartiklar (inget som fångats på bild dock) men på läpparna bildas en cremefärg, det är först om man ska torka bort färgen som man kan skönja glittret på läpparna. Jag har försökt swatcha färgerna på både läpparna och på handen, den rosa ligger nära dess verkliga färg medan den persikofärgade är mer poppande i verkligheten även om nyansen stämmer väl överens.




Bon bon pink.



Peach melba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback