Urban Decay Naked Palette

Den här paletten "Naked" från Urban Decay är jag väldigt nyfiken och sugen på.Det är (nästan; ska man ha den ultimata paletten är nog det bästa att sätta ihop en själv av exempelvis Mac-skuggor.) den perfekta resepaletten och den känns väldigt användbar.Den är redan slutsåld på Urban Decays hemsida så vill jag ha ett exemplar är förmodligen Ebay alternativet. Såhär beskrivs paletten på U D:s hemsida (där även bilden är tagen ifrån):

Naked Palette
THIS is how Urban Decay does neutral! Far from a group of boring beige shadows, this long, lean, seductive case is packed with TWELVE gorgeous neutrals. Shades range from delicate champagnes to dark, gritty gunmetal, and feature FIVE NEW shades with names like Darkhorse, Virgin and Buck. We’ve also included a range of textures: everything from glitter to shimmer to matte.

44$ är priset.

Vad säger ni -  är ni sugna på paletten eller tycker ni att det kvittar?


Kommentarer
Postat av: Emma P

Jag blev väldigt sugen på den paletten först men nu börjar suget släppa lite, till förmån för Book of shadow vol III...

2010-08-17 @ 13:40:43
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul att du har hittat hit och kommenterade. Jag blir jätteglad för det:).



BoS III tycker jag är minst intressant av de hittills släppta, jag var mer sugen på tvåan. Naked-paletten ska om jag har fattat saken rätt bli permanent så den finns tillgänglig om suget slår till vid ett senare tillfälle.

2010-08-29 @ 00:44:31
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback