Två olyckor och en misslyckad make up

Jag måste visa en bild på varför e.l.f mineral eye liner inte får godkänt. Färgen smetar ut sig direkt, kletet går inte att förhindra ens genom att försluta färgen med en ögonskugga. Såhär såg jag ut innan jag ens var färdigsminkad, inte kul! Jag tog bort resterna med en tops men när jag hade lagt ögonskugga på ögonlocket var det färdigt igen.



Används pennan som inliner kladdar den inte fullt lika mycket men det här är en penna som får mig att känna mig obekväm, när sminket är på vill jag inte behöva oroa mig för att jag ofrivilligt går runt  och ser ut som en ledsen panda.

När jag ändå är inne på e.l.f-produkter igen kan jag visa hur mitt senaste rouge Tickled Pink ser ut nu.



Det åkte i golvet när jag hade bråttom. Det är ingen idé att försöka laga det då det följde med damm och små hårstrån från golvet när jag sopade upp resterna. Förargligt är det, men tur att det inte var dyrt eller ett märke som är svårt att få tag på. Sedan är väl inte e.l.f:s förpackningar de bästa heller.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Å nej, vilken otur =(

2011-01-19 @ 09:02:22
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ja, riktigt surt är det när det händer. Får se om jag köper ett nytt ex.

2011-01-20 @ 15:11:13
URL: http://lineofbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback