Smashbox Heartbreaker Eye Shadow Palette

Häromveckan fick jag ett nyhetsbrev från Eleven.se som meddelade att de bl a hade rabatt på Smashboxprodukter. Jag slog till på en palett som jag har varit sugen på sedan den släpptes - Heartbreaker palette i nyansen Hot date. Jag förväntar mig inga krossade hjärtan eller ens heta dejter med denna i min ägo men väl en användbar och versatil ögonskuggspalett. När kollektionen kom ut fick den ett ganska ljummet mottagande bland bloggare, bl a kritiserades förpackningen för att vara plastig och se billig ut. Jag är också svag för lyxiga märken och förpackningar men det är ändå innehållet som är det viktigaste och samtliga skuggor föll mig i smaken, så när det nu kom ett rabatterat erbjudande passade jag på att slå till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback